Пам,ятка для батьків:
«ДІТИ. ІНТЕРНЕТ. МОБІЛЬНИЙ ЗВ'ЯЗОК»
З метою реалізації та додержання вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі, обігу продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, продукції, що містить пропаганду культу насильства, жорстокості і порнографії, створено Національну експертну комісію України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія).
Відповідно до статті 17 Закону України „Про захист суспільної моралі”
Національна комісія є постійним позавідомчим державним експертним і
контролюючим органом, який діє відповідно до цього Закону та чинного
законодавства України і є відповідальним за утвердження здорового способу
життя, належного стану моральності суспільства, контролює обіг продукції і
видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру.
Рішення Національної комісії, прийняті в межах її
повноважень, є обов’язковими для розгляду центральними і місцевими органами
влади, засобами масової інформації всіх форм власності, а також фізичними та
юридичними особами.
Відповідно до статей 2, 6 Закону України „Про захист суспільної моралі”
виробництво та обіг у будь-якій формі продукції порнографічного характеру в
Україні забороняються. Критерії віднесення продукції до такої, що має
порнографічний характер, встановлюються спеціально уповноваженим органом
виконавчої влади у сфері культури та мистецтв.
Виробництво та обіг у будь-якій формі продукції
еротичного характеру та продукції, що містить елементи насильства та
жорстокості, дозволяються виключно за умови дотримання обмежень, встановлених
законодавством.
Забороняються
виробництво та розповсюдження продукції, яка:
- пропагує війну, національну та релігійну ворожнечу, зміну шляхом насильства конституційного ладу або територіальної цілісності України;
- пропагує фашизм та неофашизм;
- принижує або ображає націю чи особистість за національною ознакою;
- пропагує бузувірство, блюзнірство, неповагу до національних і релігійних святинь;
- принижує особистість, є проявом знущання з приводу фізичних вад (каліцтва), з душевнохворих, літніх людей;
- пропагує невігластво, неповагу до батьків;
- пропагує наркоманію, токсикоманію, алкоголізм, тютюнопаління та інші шкідливі звички.
З високими темпами розвитку науково-технічного
прогресу, зокрема, електронної техніки та можливостей обміну інформацією
постало питання захисту дітей від інформації, яка несе загрозу
морально-психічному здоров’ю.
Працівниками Національної комісії проводиться робота щодо виявлення цієї інформації у засобах масової інформації на будь-яких носіях, в тому числі, розповсюдження її за допомогою мобільних телефонів та всесвітньої мережі Інтернет.
Мобільний телефон та порнографія.
Порнографія стає одним з локомотивів розвитку мобільного зв’язку, так як і
раніше вона допомогла розповсюдженню відеомагнітофонів та Інтернету.В Європі
продаж розваг для дорослих, які можна отримати в мобільні телефони, вже став
бізнесом, що приносить мільйони доларів. Користувачі стільникового зв’язку вже
витрачають десятки мільйонів на рік на „контент для дорослих”. У числі
розповсюджувачів порнографії опинилися такі компанії, як гігант мобільного
зв’язку Vodafone (Водафон) – названий однією з британських газет „Vodafilth”
(filth – „розпуста”). На думку експертів, до 2009 р. статки „мобільного” порно
у всьому світі склали $2 мільярди. Індустрія мобільного телебачення вражена
тим, що 30 відсотків відео-контенту, відтворюваного на мобільних пристроях, є
порнографічними.
На території СНД, за даними деяких провайдерів, еротика і порнографія складає не менше третини всього ринку мобільних картинок. Еротика користується великою популярністю у всіх сферах індустрії розваг і мобільний контент не є винятком. Найбільш популярними залишаються WAP-сайти порнографічного змісту. При цьому аналітики відзначають, що типовим споживачем мобільного порноконтенту є молодь та діти.
Батьки мають вміти те, що вже роблять діти!
ПЕРЕДАЧА КОНТЕНТУ
Контент (з англ. – зміст, вміст) – будь-яке
інформаційно-значиме наповнення інформаційного ресурсу (тексти, ігри, графіка,
мультимедіа).
Мобільний контент – це цифровий контент, адресований власникам мобільних пристроїв.
Є декілька способів передачі мобільного контенту:
- MMS повідомлення;
- За допомогою Bluetooth® (блютус);
- ІЧ- порт, IrDA (Інфра червоний порт).
Bluetooth — це технологія бездротового зв’язку, створена у 1998 році. Основне призначення Bluetooth - забезпечення економного (з точки зору спожитого струму) і дешевого радіозв’язку між різноманітними типами електронних пристроїв, таких як мобільні телефони та аксесуари до них, портативні та настільні комп’ютери.
Можливості Bluetooth дозволяють передавати будь-яку інформацію у вигляді
файлів на відстань до 100 метрів.
Тому будь-який файл підліток може прийняти/передати за допомогою Блютус. При цьому підлітки можуть бути не знайомі і не бачити один одного та знаходитись у різних приміщеннях.
MMS - послуга мультимедійних повідомлень (англ. Multimedia Messaging Service, MMS) —
стандарт, який дозволяє пересилати між мобільними пристроями повідомлення з
мультимедійним змістом (зображення, звук тощо).
Але, на відміну від Bluetooth ця послуга надається оператором мобільного зв’язку, є платною та має обмеження, які встановлюються оператором, а саме, ціна, кількість повідомлень та максимальний об’єм даних.
IrDA - Інфра
червоний порт (англ. Infrared Data
Association) є одним із стандартів передачі даних на малі відстані за
допомогою інфрачервоного випромінювання.
Тобто, ІЧ-порт є аналогом Bluetooth, але на
відміну від останнього, має малий радіус дії, не більше 10-20 сантиметрів
Замовлення контенту через SM
Абонент відправляє SMS з кодом контенту на короткий номер оператора (компанії, які надають послуги мобільного зв’язку).
- Оператор (без аналізу вмісту) перенаправляє отримане SMS до контент-провайдера (компанія, яка займається розповсюдженням контенту – картинки, музика, ігри, фото, кліпи тощо) згідно з укладеною угодою. Договір включає ряд додатків, в яких описується сервіс, правила участі і контент, що надається.
- При вдалій передачі SMS від оператора до контент-провайдера відбувається тарифікація (з абонента знімаються гроші). Деякі оператори знімають гроші при передачі зворотного SMS від контент-провайдера до оператора.
- Контент-провайдер опрацьовує отримане SMS та, згідно з вказаним кодом, відкриває відповідне WAP-посилання на вказаний контент. Посилання відправляється у зворотному SMS від контент-провайдера до оператора.
- Оператор отримує SMS і відправляє (без аналізу вмісту) його абонентові.
- Абонент заходить на вказане в SMS WAP-посилання та закачує контент на телефон. (З’єднання відбувається через PROXY-оператора, який здійснює лише тарифікацію без додаткового аналізу).
Замовлення контенту через IVR (в основному звуковий контент)
- Абонент телефонує на короткий номер.Оператор перенаправляє дзвінок до контент-провайдера (або підрядчика контент-провайдера) згідно з укладеною угодою. Договір включає ряд додатків, в яких описується сервіс, правила участі і контент, що надається.
- Система контент-провайдера відповідає на виклик (з цієї миті починається тарифікація. Тарифікується або з’єднання, або тривалість, або те і інше). Абонент через IVR-меню вибирає потрібний контент.
- Контент-провайдер, посилаючись на вибраний в IVR-меню контент, формує відповідне WAP-посилання на цей контент. Посилка відправляється через SMS від контент-провайдера до оператора.
- Оператор отримує SMS та відправляє (без аналізу вмісту) його абонентові (інколи оператор знімає додаткову плату з контент-провайдера за відправлення SMS, оскільки таке відправлення часто відбувається як рекламна розсилка, і дуже рідко є офіційно оформленою відповіддю на IVR-запит).
- Абонент заходить на WAP-посилання, яке вказане в SMS, і закачує контент на телефон. (З’єднання відбувається через PROXY-оператора, який здійснює лише тарифікацію без додаткового аналізу).
Закачування контенту з WAP-порталу
- Абонент заходить на посилання WAP-порталу. (З’єднання відбувається через PROXY-оператора, який здійснює лише тарифікацію без додаткового аналізу).
- Вибирає потрібний йому контент.
- Закачує вибраний контент.
Використана інформація з сайту: https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/vihovna-robota-ta-zahist-prav-ditini/bezpeka-ditej-v-interneti/pamyatka-dlya-batkiv-diti-internet-mobilnij-zvyazok
Немає коментарів:
Дописати коментар